05 July 2010

WORLD CUP

salam..

sia sitok orang cerita hal World Cup. aku? aku pon join juak. tang ada-ada jak nak oo. mungkin aku aktif main futsal kali. jadi dah paham kenak orang rebut bola yang sebijik ya. okay lah. aku salah lah dolok. hee~~

so apa team kitak orang tek? aku. aku sokong GERMANY! sebab? masa time U dolok aku amik bahasa german as my third language. so ada perasan ku di sia lah. cewah. sikda ikot sapa-sapa. just tang ada GERMANY. n yang best nya first time suk ngan WC tok, my team dapat masok semifinal dan mengalahkan team-team hebat yang lain. aku pun sik sure GERMANY tok kuat kah sik. hehe.. sebab biasa nya dengar BRAZIL, ARGENTINA, ITALY n ENGLAND. tapi suma nya dah out. yang tinggal SPAIN, URUGUAY n HOLLAND. team ne ke final kita tunggu jak lah. suma game main 2.30 pagi. sik sanggup jak rasa ku nak nangga. tapi mun GERMANY masuk final, aku rasa, RASAlah, aku nangga kali finale. cewah.

psst.. rasa mok meli duak-duak jersey GERMANY koh sekali dengan tracksuit sidak nya. kac!!

warna bendera sarawak nak oo? hehe ;)



jersey home GERMANY



jersey away GERMANY



Germany presentation tracksuit






ladysarawak@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search