01 July 2010

ombak rindu akan difilemkan??

salam..




pernah baca sik novel OMBAK RINDU written by FAUZIAH ASHARI? my favourite la cerita tok. dengar dengar cerita tok akan difilemkan. tapi sapa kah pelakon nya? dengar dengar heroin nya ialah Maya Karin aka MK. aku lah paling sik setuju dengan if MK jadi IZZAH. SIK SESUAI LANGSUNG. sik kisah la if MK baca my blog. biar sedar dirik.

antara sebab kenak MK sik sesuai jadi Izzah:
  1. MK dah tua. watak Izzah ialah untuk orang berumur lepasan SPM. ngam kah dengan MK? no way. di ulangi sekali lagi, MK dah tua.

  2. watak Izzah ialah seorang melayu TULEN. bukan kacukan. so? adakah MK layak untuk jadi Izzah?

  3. aku nang sik suka ngan MK. bagi aku MK hanya layak jadi HANTU. sorry lah to fans MK yer..

hero pulak aku dengar dan aku baca, sepatut nya Fahrin Ahmad (FA), tapi FA menolak kerana time cdak molah rehearsal untuk movie tok, nya akan mengerjakan umrah. bagus lah untuk FA. banyak gik rezeki lain lepas tok bah. so ada duak yang aku dengar ganti FA, iaitu Aaron Aziz (AA) dan Remy Ishak (RI). aku sokong AA. coz aku lebih minat AA dari RI.

antara pelakon lain ialah, umie aida sebagai wafiah. wafiah ialah business partner hariz yang mempunyai sugar daddy. ngam la kot umie.. umie antara pelakon yang hebat bagi aku lah. bole main macam macam watak.

mudah mudahan sik jadi lah MK jadi izzah. to penerbit dan pengarah, pleasr check back dalam pemilihan pelakon. jangan hancurkan novel favourite ku nih!!!!!



ladysarawak@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search