05 January 2010

a lil bit rain in my heart

salam..

ari tok aku balit tawau. flight kol 9am from kuching n 1.15pm from kota kinabalu. as usual yang anta aku ialah my pa n my ma. ne ada orang lain nak. so, start bila tek kah o, my pa dah pandey makan kat mcd. tp makan bubur jak lah. okayla dr sik pande nak. if dolok, mun anta aku, mesti g batu tujuh after ku check in. tp kinek tok turun jak debah n makan bubur.

ari tok ada duak orang yang join sekali anta aku. syaima n syaziya. bena sekali jak syaima makan bubur mcd ya. nya share ngan atok. syaziya mkn hot cakes. tp stil juak ngindin beger aku. n my mum pun oso mkn bubur mcd. bubur mcd kat aport nyaman agik dr tpt lain. tp bubur mcd kat aport KK sik nyaman pun. sik senyaman bubur mcd di aport kuching. frust juak la aku.

awal cdak mas ya announce panggilan terakhir. alu sengaut ku makan n salam salam with my parents n oso with my niece duak org ya. syaima nangis indah mok ikot. haiissshhh!! aku alu sedih. rain rain go away. rain kat luar umah sik hal.sik best mun rain dalam ati. aku pun cepat cepat masok dalam boarding sebelum rain ya kuar menuju ke mata dan seterus nya ke pipi. 1st time dolokk jak masa aku baruk nak posting kat tawau jak aku nangis bena bena. pas ya cdak agik. n tetiba jak ari tok jak ada rain ckit. hehehe... anyway, tok dah okay balit. esok dah nak keja. baju pun dah ready. nak nggu time tdo jak gik. lom ngantok pun. padahal dah tido petang tek ney ndak nya. hahaha..

wokie la.. rain rain in my heart... please go away =)




mizzrynnie@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search