11 January 2010

dunia aku

salam..

duniaku hanya ada aku, keja aku dan juga family aku. mungkin akan ada cgek gik kelak, dunia blaja. insyaAllah. aku hanya merancang. Allah yang menentukan.
alhamdulillah. aku rasa tenang selepas kejadian ITEW. ini mungkin HIKMAH yang aku dapat daripada kejadian ITEW. aku bersyukur kepada-Mu. dah mudahan ketenangan ini akan jadi milikku sampai bila-bila. AMINN....

keja aku sik pandey abis. mun dah abis maksudnya aku dah pencen. sik bekerja agik. maksud aku keja opis la nak. menghampiri apa ke arah apa yang telah MZ madah ngan aku. aku terimak jak. bagus juak. bole aku membizikan dirik agik. tapi akan cgek di tarit balit dari aku. ARGHHH!! aku bok nak syok-syok layan keja ya. bok jak nak masang strategi. sikpa lah.. KALI LAH. blom sure pun agik.

aku sayang family aku. sayang gilak-gilak. terutamanya mak bapak aku. selagik ku idup dan selagik sidak nya bernyawa akan aku coba penuhi apa sidak nya maok. jangan derhaka ngan org tua mun mok idup selamat di dunia dan akhirat. ingat, kita akan jadi tua juak kelak. mun sik sempat jadi tua pun, buat org tua sakit ati ya adalah berdosa besar.

aku tengah milih mok amik course apa. ada duak pilihan yang aku tengah mikir masa tok. tapi duak-duak nya pasal education lah. malas ku amik engineering. otak ku dah sikpat ke sia agik rasa nya. hahaha.. kita tengok nanti apa yang aku pilih. ada lagik 2 bulan mok polah pilihan. semoga aku berjaya. AMINN...



mizzrynnie@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search