06 January 2010

1st working day in 2010

salam..

1st day keja dalam tahun 2010. setiap kali lepas balit cuti, turun keja jak jadi blur. sik tauk mok polah apa.

benda yg pertama yg aku polah ialah breakfast ngan geng geng minum pagi. updating myself with benda benda yang formal n informal.. hehehe.. then, balik opis printout borang transfer. anta jak la walaupun sik cukup syarat. ada rezeki dapat la pindah, if not masih juak berezeki di tawau. betol sik? ;)

pas ya printout borang pengesahan jawatan. aku blom agik sah jawatan koh. pa nunggu keputusan tapisan keselamatan. berkurun menunggu. aher nya dapat juak. so dah anta ngan cdak admin tadik.

n now, i have nothing to to. ada sebenar nya. mok update pasal aset. tok la satu satu nya keja yang aku sik suka. sik la nak madah susah keja tok. tp aku sik tauk lah kenak aku sik suka keja tok. yang lain ok jer. haishh!! time ku cuti reya my boss merik message madah ada cdak nak datang audit. arghhh!! padahal unit aku paling rileks. sikda nak update gilak coz sik banyak barang dibeli. tapi aku nang sik suka urus aset. huhuhu...

minggu depan dah ready nak nerimak student baru masok. n week after dat, kelas akan bermula. cgek jak kelas ku pun. tp direct 6 hours ya. suma dah ada. coz subjek yg aku ajar subjek yg sama dari semester lepas. so ilek jak lah. tp ku rasa ku nak nukar soklan soklan quiz. aku yg boring checking all the same questions n answers. hehehe..

okaylah.. hepi working... tralalala...~~ burbai...




mizzrynnie@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search