28 December 2011

Bosan

Salam..

Bosan. Bosan sikda keja. Ujung tahun dengan sikda polah apa tapi mesti turun keja juak. Biasa aku akan balit ke Kuching, kali tok aku punya azam nak ngumpul cuti sehingga sanggup abaikan kehome-sickan aku. Dan alhamdulillah, aku berjaya!. Tahniah lah untuk dikpun. Atleast ada juak cuti di mbak ke depan nak. Ahakss..


Nak nangga movie pun malas. Suma malas. Mun time busy bukan main gik kelak gago nak nangga crita ya lah, crita tok lah. Time sikda keja kedak tok sikda mood indah. Pelik!!! Tapi, less in two weeks time, illang la masa senggang tok. Kelas akan start. Student pun akan meramikan balit kolej tok. Dan, start lagik lah elaun untuk student.


Errmm.. Boss baru akan masok mun sik salah aku by 3rd January.. New Year begin with new Boss. Dan sudah semestinya bertukar environment lah. Tengok dan lihat jak lah macam ne dengan Boss baru kelak.. :D


P/S: Boss, sokong dengan sepenuh nya permohonan pindah saya k. Makaseh Boss... :D


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search