18 December 2011

Aku yang dah 3G

Salamm..

Dah bole kah cerita pasal azam? Hihihi... Azam aku taun lepas nak sik berjaya lanngsung. Mun dipolah graf, graf ya songsang. Nang terok! Dah start mengelak makey kebaya mun turun keja. Mala jak makey baju kurung pahang aka baju kurung. Hahaha... Sedar dirik aku dah memang kategori obes. Tapi, masih juak buat sik tauk.


Aku kan suka amik gambar. Lately, sik mok amik gambar full body. Sakit ati nangga dikpun bumper sia sitok. Jadi, untuk masih meneruskan habit amik gambar, aku amik gambar muka jak. Muka ja sik nampak gilak gemok. Hahaha..


Pa gi bersukan nak oo.. Bukan sik mok. Suma orang busy. Balit keja kepak. Bila kepak, malas nak kuar. Ada rasa nak gi senamrobik agik, tempat yang aku penah pegi dolok dah tutup. Tempat ya best, hanya rompuan di sia. Tempat ya simple jak. Murah pun murah. RM50 jak sebulan untuk setiap hari waktu bekerja. Kurus aku time ya. Ada tempat lain, tapi macam campor laki ngan rompuan. Ya la sik best nya. Camne lah oo? Suma tempat mesti campo bah. Arghhhhh....


Nak kata kuat makan sik juak. Cuma aku rasa metabolisma dah kurang banyak. Tension eh. Kawan lamak sama matrik ku madah. " Bukan Marini tu dulu kecil ka ya?" Hahahaha.. Zaman matrik, 45kg pun sik sampey. Zaman Unimas, makin nait. Tapi time keja tok lah kecerunan graf nang kacak bena lah. Laju jak berat badan nait. Hahaha..


Ingin eh kembali ke zaman Unimas. Mun sik, time aku mula mula masok keja pun jadi lah. Camne ooh? Kali tok mesti excercise. MESTI. Angol palak suma orang dah nego. Mak aku nang mala jak madah "kenak ko gemok gilak kedak ya rini?".. Hehehhe.. Mun sik ada nya madah camtok " Mak dolok eh, umur kau ya, sikda gemok cam kau ya. Dah beranak gik ya." . Yahh.. Sentap kejap lah.


P/S: Errrrmmm...mun makan sayur rebus hari hari mesti kurus nak oo? Uwaaa.... tolong saya!!!



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search