11 October 2010

saya demam

Salam..

Saya demam. Ari marekm sik mok makan ubat tek konon, lepas ya layan la palak berat, ngan hingus leleh-leleh. Tapi masih juak sik mok makan ubat. Kotan rasa kuat tek nak. Udah dalam kol 7 camya, aher nya saya makan juak 2 bijik panadol. Baruk ada rasa okay kit.





Bangun pagi tek (11 Oktober 2010), lain juak la rasa badan ngan palak ku. Aher nya aku amik juak MC. Aku dapat 2 hari leave gik ya. Bahagia rasa ati oi.. hehehe..


Okay lah.. nak merehatkan dirik lok... ;)


ladysarawak@blogspot.com
>
Faizal n Fashitah said...

kamek bulan posa ya tek demam.. sampei 2 minggu merepuk jak diumah. Nasib bait dah sikda gik nektok eheh. Anyway, get well soon!

Rynnielofar said...

yah..kenak time raya gik raya..tedah kitak.. nang alu sik berjarah lah...

tqvm for the doa...;)

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search