14 October 2010

lain dipikir lain di type

Salam..

Jangan kitak orang eran mun cerita aku tang sik cun jak ah! Aku jarang ngecek balit apa yang aku dah type. Aku lambat naip bah, tapi idea dalam palak laju gilak berjalan. Tertinggal bas tangan ku nak ngepong idea yang konon nya tek mencurah-curah. Yerrrr... Jadi, mun sik paham, polah-polah jak paham. Tapi, nang aku sedar la penulisan aku makin terok. Mun dolok lebih teratur. Tok dah macam apa jak. Tulah ngan student ku kali ooo.. Kotan selalu netak jawapan student mun jawapan sidak nya sik betul.. ;).. Penganok bah lecturer tok...weee~~


ladysarawak@blogspot.com
Faizal n Fashitah said...

Sikpa..janji ada naip. Kira update blog juak ya yerRRr ehek..

Vivian said...

hahah padu..kmk pun sik brapa betol juak ayat dlm blog..makin lamak makin sik pandey ngato ayat.

Rynnielofar said...

konon-konon dapat org yg maca tek berpikir sikit la nak oo... yerdehh...hehe..

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search