11 September 2010

i met his mom

Salam..

As kitak orang tauk, aku dah putus chenta nak. My 10 years relationship sik kesampaian. Dan, dalam masa 10 tahun ya eh, aku sik pernah berklaka face to face ngan parents NYA. Nemu dari jauh camya ajak. Pelik oh? Tapi itu lah kenyataan nya. Pergi beraya di umah NYA pun aku malu. Malu bodo. Malu sik bertempat. Hehehe..


Tahun tok last sidak nya beraya di Kuching. So, aku dengan kuat semangatnya ingin berjumpa ngan parents NYA. Last-last, ari raya ke-2 (ari tok tek lah - 11 September 2010), aku gi beraya di umah NYA dengan anak buah ku duak orang and adik ku bongsu. I didn't expect his mom is so frenly. WOW!.. Muka mak NYA serius bah (sik sedar muka dikpun camne nak.. ). Tapi, mak nya nang frenly. Aku jak tek control malu plus nebes. Hahaha... Maka beraya ajak. Suma jak sik betol. Yarabi, Tuhan jak tauk camne perasaan aku masa ya.


Im lucky (sik tauk lucky ka sik) adik kawan NYA beraya juak. So, banyak la tetamu sidak nya perlu layan. Mun sik kah, time aku n sidak mit-mit jak di umah ya, banyak ada jak loyar mak nya. Atau pun sebenar nya biasa-biasa jak. Kot-kot aku yang terlebih syok sendirik. Hahaha... Pas ya, mek orang di hidangkan ngan soto. Sedap. Sampey anak buah ku rompuan umur 15 tahun ngirup sup eh. Mun ngirup pakey suduk sikpa juak, tok sampey angkat mangkuk eh. Macam iklan Maggi ya bah. Cuma sikda part goyang badan jak. Jenaka anak buah ku ya.


Kalau YOU baca ni, your mum is frenly. Lambat betol nak jumpa. Dah tukar title baru nak jumpa. Tapi atleast penah than never. MAKCIK, awak sentiasa di hati. Walaupun kami tidak bersama lagi, MAKCIK akan sentiasa ku sanjung seperti mak sendiri. Terima kasih di atas segala-gala nya. Jasamu tidak mampu untuk ku balas. Semoga MAKCIK dan PAKCIK sihat selalu dan sentiasa di murahkan rezeki...AMIN.....Saya sayang sama MAKCIK...;)



ladysarawak@blogspot.com
Yenny said...

its good to know kan yang parents nya gia.. aku marek gia juak, x pernah jumpa parents si tut ya pun.. I guess its a sign yg the relationship is not going anywhere but I didnt realize that. Was to blind n stoopid that time.. but thing changes with my husband tok bah.. he bring me jumpa his family as early as br mok start2 couple bcuz he wanted to show yg nya serious about US.. so I guess when ur time comes, it will be the same.. be strong cuz HIM doesnt deserve you..

Rynnielofar said...

amin.....thanx yenny.... but the truth is HIM selalu ajak datang ke rumah nya.. aku jak yang malu mok datang ke rumah nya... it is okay.. JODOH semua datang dari NYA... redha jak lah dengan dugaan dari NYA...

rindu sikit2 bole la ooo....hehehe....

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search