09 August 2010

Salam..

Dan akhir nya ini la yang berlaku. Benar kata hati. Ada yang akan berlaku. Aku ingatkan insiden kena saman parking rupanya ada lagi yang lebih teruk. Amat TERUK. Aku TRAUMA. Aku FOBIA. Aku nak pergi dari sini.


Ramadhan, bulan yang aku tunggu. Jujur, bulan ini membuatkan aku lebih dekat kepada Nya. Bukan untuk memuji, tapi tahu kekurangan diri sendiri. Tapi 2 kali Ramadhan aku mendapat cubaan yang hebat. Bertambah hebat apabila jauh dari keluarga. Ya Allah, jika ini akibat perbuatan ku yang tidak baik, ampunkan aku Ya Allah.


Ya Allah. Aku mohon lindungilah diri ku dan juga rakan-rakan ku dari segala perkara yang tidak baik. Pelihara la maruah kami Ya Allah. Sesungguh nya kami hamba-Mu yang lemah.



ladysarawak@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search