25 August 2010

rm500

Salam..

Syukur kepada-Mu Ya Allah di atas rezeki Hari Raya ini. Aku baruk tauk hal tok petang tadik. Sebenarnya aku sik lalek pasal duit SAGUHATI tok. Bukan sebab aku banyak duit ka apa kah. Sebenar nya, aku sik mok kerajaan berutang dengan teruk. Bila kerajaan berhutang dengan teruk, yang jadi mangsa rakyat la. Sapa rakyat? KITA LAH RAKYAT. Tapi mesti PM dah amik kira benda camtok dengan sebaiknya. Nya lagik susah hati mun negara kita tok dalam keadaan keberhutangan yang teruk.


Apa-apa pun, semoga dengan RM500 ini, Hari Raya anda akan lebih meriah. Jangan lupa bayar zakat fitrah anda ye.. Hmm.. bila la orang yang bernama hubby akan bayar zakat fitrah untuk aku??? ;)


ladysarawak@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search