14 April 2010

sigh

salam..

sik bagus mengeluh. tapi apa bole buat serock rock aku tok, dalam hati ada taman. hahaha..

im home sick. lom la sampey tahap kritikal tapi tahap naga jak. not in mood nak berloyar ngan orang. even saja sik mok mengembangkan isi when chatting with my frens or family members. MALAS. SIKDA MOOD.

sukati kitak orang la mok madah apa pun. your family dekat ngan kitak orang. aku? im alone here. lots of activities dah dipolah. tapi hati tetap di sana. mok jak rasa sewel ku amik cuti. tapi ada kelak ku raya sorang sorang di kolej. raya ngan kerusi, meja, mesin photostat, printer, aircond yang sik sejok, papan notis, telefon opis, tanggak opis.. yah banyak juak duhal geng ku mun raya di opis nak oo..

buat masa nak ku rasa sik cukup kasih sayang.. hehehe.. sikda mood ku nak molah keja. luckily this week student cuti. bole molah aktiviti "sesukati ko mpun mok molah apa ko suka". minggu depan dah start agik kelas. arrgghh..... aku perlu reacharge kan level kasih sayang dalam dirik aku. jadi apa yang perlu aku buat ialah balit kuching. tapi.........................

n now im over sensitif. cepat jak aku terasa. di kelilingi ngan kawan kawan yang buntin kali. apa kaitan? aku pun sik tauk.. hehehe.. untung nya aku tok rajin mengupdate kat ctok. banyak crita ku nak rekod kat ctok, alu sik terekod. malas punya pasal. dah la. burbai






ladysarawak@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search