11 February 2012

duit syiling baru

Salam..

Tengahari tadik lunch di KFC. Nak kata teringin sik juak. Kedong ada kopun tek, on jak lah. Harga makanan aku sekali tax semua nya RM9.35. Aku berik la duit RM10. So, balance 65 sen la nak. Bila aku dapat balance duit, sikit gik nak ngamok macam orang ngamok kat KFC iCity. Yerrrr... Hahhah.. Sik lah aku kedak ya.

Mula aku ingat cashier berik balit 25sen jak ngan aku. Sekali ku diat bena bena, duhal nya merik duit syiling 50 sen baru. Entah apa cashier ya madah nya amik seposen. Sik sure aku kotan gago merati duit baru ya tek. Coba kitak orang nangga duit syiling dibah tok..



Duit 50 sen ya tang sik kacak jak ooo... Size nya kecik sikit dari duit 20 sen. Pasya berterumbik jak ditepinya. Macam token jak ku rasa duit baru tok koh. Hmmmm.... Duit 20 sen baru macam size seposen jak. Bikin confuse. Duit kertas blom penah ku nangga. Mun ada kelak dan mun rajin ada ku molah comparison kat sitok. 


P/s: Bukan abang ye.. :D


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search