09 February 2012

Dating?

Salam.....

Last nite was great. Agak sempoi. Lucu bila sik tauk pasal PANASONIC ngan PENSONIC. Yang ditauk brand nak lamak ajak. Hahaha.. Macam bapak aku jak koh. Berik brand nak sik dikenal nya, alu lah tek barang ya sik bagus. Hahahah.. Masalah tol!


Daripada 1 item, menjadi 3 item. 2 daripada 3 item tersebut, aku yang pilih. Amik mu, ikut selera aku lah. Hahaha.. Dalam masa nak bayar sempat lagik ngorat cashier. Hahahha.. Lelaki! Dont worry cashier, Dia bukan suami saya. Layan je kesewelan Dia tu. Kalo pun Dia suami saya, tidak jugak saya jeles. Normal guys memang begitu. Hanya sekadar bergurau. Sebab yalah mun kat opis aku bole berkawan dengan staf lelaki kali oo. Bergurau sik semestinya kita ada perasaan lain dengan kawan kita. Just bergurau dengan batas batas nya lah. Kawan kawan di opis memang hanya kawan. Tidak lebih dan tidak kurang.


Dengan mantan Pengarah pun aku bole berguro. Strict orang tua ya. Tapi masih bole berguro dengan nya. Second and Third Boss pun aku bole berguro. Boss baru sik berani gilak lah. Lom tauk gilak perangenya. Guro sikit sikit jak lah kot. Tapi Third Boss nak bole dikenak kow kow lah. Coz nya pun sukati ngenak aku. Bukan aku ajak lah. Orang lain pun nya molah camya juak. Tapi, time keja, keja lah. Time guro, guro lah. Eh, melelat lah lagik. Hehehe...


Punya la show off dengan camera @ tv yang di pasang kat 'KUDA' nya. Hahahaha.. Layannnn.. Tapi, ujung Dia gik tanyak aku apa function kat screen ya. Hahaha... Paling lucu setiap kali reverse. Macam apa jak. Hahaha.. Jenaka..


Bukan dating pun. Saja jak makey tajuk gempak sikit. Hanya kuar antara kawan kawan. Tapi kenak update kat sitok mun sikda apa apa nak? Sebab, mood rajin nak update blog tetiba datang. Mun sik kah, kenak singo pun nisik. Sik kan lah nak alah alah crita pasal elaun nak? Aku nulis pun muak, apatah gik orang yang maca. Okay lah.. another entry updated when it comes lunch time.


P/s: Awak.... :D

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search