17 August 2011

mimpi

Salam..


Bermimpikan dia datang ke rumah sewa saya lalu meminta maaf. Saya amat pelik tetapi saya maafkan jua dengan ikhlas. Sama-sama kami ikhlas pada masa itu. Tidak sempat duduk, dia terus balik dengan meninggalkan perasaan sayu pada diri saya. Mimpi ini mungkin sebelum Subuh kerana saya boleh ingat mimpi ini.


Oh! Saya orang yang jarang bermimpi. Dan untuk awak, saya maafkan awak biarpun permintaan maaf itu hanya hadir dalam mimpi. Dan saya pun ingin memohon maaf daripada awak di dalam semua perkara selama mana kita mengenali antara satu sama lain. Mohon dihalalkan segala-galanya.



Mama Embok said...

sapa awak ya? ex-boipren ka?

Rynnielofar said...

hahahaha.....bukan bukan bukan....orang lain....:D

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search