16 August 2011

Anniversary yang ke - 4

Salam..

Tanggal 16 bulan 8, 2007 aku first time jejak kaki ke Kolej Komuniti Tawau. 2 days before this date, aku run run nangis di airport. Hahaha.. Lucu ada juak ngenang peristiwa ya. Nang rasa sik akan balit ke Kuching agik la time ya. Pejam celik udah 4 tahun aku kerja di sitok. Cepat jak masa berlalu nak ooo..


Dah banyak kali nait belon dah aku. Sampey LEJUK. Almaklumlah, kamek orang di Tawau tok, mun ada outstation ke Semenanjung or Sarawak kompom kenak nait belon. Sik kan lah nak nait bas nak. Hee~~ So, apa yang dah berubah? Yang paling obvious ialah berat badan ku yang semakin hari semakin sik pandey turun. (ada kaitan ngan keja kah?). Yang lain sikda papa lah juak. Sama jak dari tahun-tahun yang lepas. Cuma, tahun tok ada duak main job yang biasa nama aku akan nait. First mesti jadi Ketua Sijil ngan Cenderahati, nombir duak Ketua Persembahan. Dua iegk ya jak lah. Mun sik design sijil, mikir persembahan. Dah start rasa mok nulak job ya ngan orang lain. Berik lah aku jadi Bendahari ka, Timbalan Bendahari ka.. okaylah juak. Sebab? Jawatan dua igek ya la paling rilek mun dalam apa-apa pun aktiviti. Hehehe.. Eh, maka aku Bendahari Koperasi. Yah! Setakat tok rilek lah juak. Sebab, segala dak sign mengesign lom ditukar. Mun dah ditukar, leceh bena dah ya. Mala jak sign cek. Aiseh!


Apa gik nak dicerita ooo? Sikda apa rasanya. Oh ya! Semoga urusan 'itew' berjalan dengan lancar. Amin..



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search