12 May 2011

Loyar buruk

Salam..


Lamak sik update. Banyak nak dicerita. Tapi malas mok nulis. Mun ada software yang bole menukarkan apa yang aku pikir atau apa ayng aku nak cerita ke dalam bentuk data nak kah bagus.


Hmmm... lately, or lebih tepat nya bila aku start bekerja di Tawau, aku banyak juak lah diberik kerja yang memerlukan aku berimaginasi dan juak mengkreatifkan diri. Aku yang sik pernah nak mengkreatifkan dirik paksa rela lah juak mencarik idea yang sepatutnya.



Aku jadi 'cikgu choir' untuk majlis konvoksyen kolej aku last 18 April. Ada juak la dipuji. Aiseh :D.. Yang sik tahan KENAK PUJI DALAM MEETING! ...wakakakaka... sapa sik kembang badan oi.. Muka tetap menten la... Aiseh! Puas aku mengetuk ketampikan student aku. Personal opinion, bole tahan juak la choir student aku time convo ya. Agak memuaskan hati aku lah. Sidak molah show, aku yang nebes. Heee~~



Yang latest, aku dilantik lagik jadi AJK Persembahan untuk Program Borneo Challenge di Labuan. Kali tok, kenak sediakan 5-6 persembahan. Tapi aku hanya jadi pemerhati jak. Sidak nya mpun molah latihan. Kurus lah aku mun aku yang nak jaga suma. Tapi, pemantauan tetap dijalankan. Besok aku nak nangga 7-8 persembahan yang dah aku request.



Dan program yang tengah berlangsung ialah Festival Silat. Tok bukan calang-calang program. Peringkat antarabangsa you know! Sapa dapat sijil tok, untung lah. Ada markah lebih dalam SKT. Aiseh.. Yang bestnya, aku yang tukang molah sijil tok. Aku juak lah design. Paksa la kembang lagik nak, molah sijil tahap international tu.. Sapa mok sijil tek? Hahaha...



Apa gik nak dicerita oo? Oh! Ari Selasa, Rabu ngan Khamis ya tek, aku ada dapat tugasan baru. Direct order daripada BOSS besar. Agak menarik sebab sik pernah-pernah aku molah kerja camya. Mudahan impaknya seperti yang BOSS inginkan. Amin. Good for me nak? Dapat pindah nak? Hahaha... Amin..


Bah, ya jak lah. Rasa nak update jak tek. Tata




ladysarawak@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search