26 May 2011

Accident lagi

Salam..


Drive balit dari office ke umah, macam biasa la traffic agak slow. Lebih-lebih lagi time ya, suma orang balit keja. Aku drive sambil berloyar ngan officemate aka housemate aku.


Tengah syok sok sek sok sek, aku dengan emergency nya nekan brek sebab kereta depan aku nekan brek dengan tetiba jak. Dan for sure kereta di belakang aku nekan brek juak. Tetapi, nak dijadikan cerita petang Khamis yang indah, Miss V ku kenak cium buat kali ketiganya. Aku sik ingat pun apa kereta di depan aku ya. Aku ingat kaler nya tang gold jak.



Terbukak bumper viva ku


Kemek bonet kereta


Malas nak cerita banyak. Tata


ladysarawak@blogspot.com
Mama Embok said...

nyuruh sikda mood jak mun moto lengkek ooo. moto kmk pun lengkek rah depan, belom ada $$$ gik mok ngator. segal kmk melanggar org. ngator moto org ya ajak lah. alu boring rasa nereb moto lengkek.. :(

Rynnielofar said...

yalah..ilang macho kereta.. time tok keta kmk dah ok dah.. almaklumlah di langgar nak...

deem said...

alalalala....siannya akak...keta skng mcm mn sdah?

Rynnielofar said...

ok dah dymp.. comel balik suda dia...hehe

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search