11 December 2010

Friendship

Salam


Camne kitak orang milih kawan? Sama agama? Sama negeri? Sama kaya? Sama perangey? Sama minat?


Aku? Aku berkawan dengan orang yang aku bole blend in. Sik kira rupa, agama, bangsa kaya ka sik dan sik kira jantina juak. Tapi aku rasa aku milih kawan yang hampir sama perangey kali. Yang bole berguro secara antap, Nego kesalahan kawan menghampiri level berterus-terang, Merik pendapat yang jujur -contohnya, mun baju sik kacak, nang terus-terang madah sik kacak, bukannya mulut madah lain hati madah lain. Yang lain chemistry. Macam orang bergerek juak bah, mesti ada chemistry. Macam ya juak cara aku berkawan.


Hmm.. malas mok ngembang idea eh. Ya jak lah. Hehehe..



ladysarawak@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search