08 March 2010

saya gemok

salam..

saya gemok. saya ulang agik sekali saya gemok. arghh!! tension *sambil makan maggi cup n minum milo*

sebelum tok tek sikda saya nak peduli saya gemok ka isik. makan jak. saya tok lebih makan junk food jak. mun nak berat berat ya saya milih. mun sik nyaman alu sik masok tekak. tapi junk food masuk ajak. lately saya kuat makan di tok janggut aka kepc. ada reya dalam seminggu 2 kali saya makan manok kepc.

saya jadi aktif makan sebab saya bersukan. nang nyaman eh. tapi patut nya belen la ngan bersukan nak. sik gemok sik kurus. tok nait indah berat badan. makan jak bena bena sia.

agik la marek kawan saya ada meli choc cheese cake from SR. yarabii.... nang nyaman lah. i have to lose 8kg baru la mencapai my bmi. saya tok nak sik sedar dirik eh. udah la pendek, frame badan besar, agik juak mok makan sik ingat dunia.

esok mok carik tempat senam robik la. mesti kurang 8kg. mesti! SAYA SIK MOK BONDENG!!!





mizzrynnie@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search