13 March 2010

kau milikku

salam..

ari tok ada kursus or bengkel di kolej pasal hrmis. penting untuk penjawat awam cam aku tok. tapi this is not the story i want to share to you all.

lepas makan free kat kolej, suma pun pakat pakat balit la ke umah masing masing. sik kan lah nak tido gik d kolej nak. aku tok, mun dah kacak kacak n berada di luar umah, sorry la nak balit umah. so i went to Eastern Plaza nak melepaskan rindu dengan sesuatu. haha.. tapi dalam masa yang sama aku carik cerita cina autumn's concerto. cita taiwan. menarik tertarik juak lah crita tok. aku sik suka nangga online. lambat. ada memang ada cita ya. tapi orginal copy la. mun nya complete set, layan juak aku. tok bok cgek box. yalah nyruh ku malas. adoii.. tapi ada juak hasil aku d kedey VCD tok. crita adenan sempit. heboh jak cdak madah cita tok lawak. jadi aku pun beria ia la encarik cita tok. yang hanya original copy. nasib rega rm12. standard la di tawau tok. so now tengah melayan crita tok lah. sik lawak ne pun for me. kali aku sik focus kali.

pasya ku menjengok la tempat ku melepaskan rindu ku. aikh, ada 20% less kata dalam atiku. dan cerita seterus nya adalah censored. hehe. sebab setiap kali ku gi sia, mesti ku ngulang benda yang sama. malu ku nak cerita kat ctok. haha.. and at last, KAU milikku. akan ku simpan KAU dahulu. aku akan keluarkan dikau bila tiba waktu nya. bersabar la wahai KAU... =) i heart u.. hehehe.....




mizzrynnie@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search