09 February 2010

mok demam kah aku?

salam..

ari tok bangun pagi dgn palak a lil bit dizzy. tp ku gagahi juak turun keja coz aku ada kelas ari tok. sik bole sik polah coz last week pun aku dah postponed becoz of hari mengundi di kolej. aku jadi penyemak nama student d kaunter semakan. lagik pun, dah duak kali oral students ku tertangguh. hari tok mesti juak d polah n material pun dah ready. rugi jak polah tapi sik dpakey nak. awal ku madah ngan student ku, mun cdak nya nyawab soklan assigment ku berik cincai, siap cdak nya. aku buang dalam tong sampah kertas jawapan cdak nya. dan hasil nya, bole la tahan. hehe.. aku mok cdak berfikir ba before answering all those questions.


kelas ku abis, masih juak palak ku weng weng. aku ingat sebab perut ku lapar. jadi aku ajak lah kawan ku pegi makan. makan nasik oi. hehe.. ngan kari manok gik ya. tapi still juak palak ku weng weng. n now tekak n hidung dah mulakan operasi nya yang membuatkan nyawa ku mula rasa sik nyaman. adakah aku mok demam??


semoga aku simptom simptom mok demam tok berlalu dengan cepat nya. mun dapat sebelum minggu tok. coz this week, me, jaja n fara akan memulakan lumba jalan kaki di Kota Kinabalu selama 3 hari 2 malam. hehe.. so, if aku demam, apa reti ngabis duit tiket belon ke cnun nak?? peeps!! doakan aku cepat sembuh ya... amin..





mizzrynnie@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search