04 February 2010

badminton indah gik??

salam..

last tuesday, setelah diajak berjuta kali oleh geng karas ku, aher nya aku nekad juak pegi ke sia.. cne sia ya? komples sukan main badminton.. yo bro!! aku main badminton... hahaha..

badminton ngan volleyball adalah game yang aku paling rejek. coz tgn aku sik kuat nak merik service ngan bol. ingat ku dolok masa matrik, kamek orang di suruh main volleyball. mun sik main subjek sukan akan gagal. mok sik mok main juak la aku. tgn jak merah, pukul lepas net pun sik.haha

aok, bebalit ngan badminton tek. aher nya aku menjejakan kaki di kompleks badminton ya. best la juak. bepeluh bena la aku. tp manas dikpun sbb mala jak smash angin. haha.. tedah kawan yg jadi partner aku. lelah nya mencover aku jak jak.. hehe.

another game for badminton? bole la juak. wait till this tuesday.. semoga di kuatkan hati ku... haha..bukti aku main badminton? pergelangan tangan aku lebam oi cdak. hahaha..

heard heard ada netball game.. mcm best jer.. hmmmm....






mizzrynnie@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search