12 February 2010

here comes convocation 2010

salam..

kolej aku akan mengadakan convocation yang ke 6 pada 22 april 2010 n esok nya iaitu 23 april 2010 is my birthday yang ke 29 tahun. tua? ada org kata tua.. ada org kata still young. apa yg penting terpulang kepada individu empunya badan la nak? hehe

tok adalah kali ketiga aku join college's convocation. dan tiap tiap tahun juak berbeza jawatan yang aku pegang. tahun tok aku dalam ajk persembahan dan penyambut tetamu. camya la kira nama ajk aku ya tek. dan buat aku bepikir apa persembahan yg aku mok polah time convo. mesti la ada preparation before masuk meeting next week nak. hmmm... apa oo?? any suggestion??




mizzrynnie@blogspot.com
Sidar S said...

senam tari 1 Malaysia..:p

Rynnielofar said...

idea yg menarik... TQ

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search