04 November 2010

bizi kata dirik nya

Salam..

Lamak eh sik naep di sitok. Minggu ya tek nang alu sikda masa. Bz koh. Pa minggu ya tek mek orang ada Karnival Kerjaya 2010. Tok first time kolej ngada Karnival Kerjaya. Dengar-dengar karnival tok akan jadi program tahunan.


Banner untuk program tok


Aku dalam jawatankuasa publisiti dan juak buku program. So, antara tugasan untuk AJK tok ialah molah buku program, banner ngan backdrop. Tapi, yang design bukan aku. Kawan aku nak edit pic TEAM SKS ya bah. Aku rasa kerja design mendesign tok akan dipolah nya sampey nya pencen lah... Hahaha.. Aku tukang molah isik dalam buku program ngan molah tag nama. Aku kah molah tag nama yakah? Hehe.. Bukan aku lah. Student yang laminate, student juak yang motong. Keja aku hanya memantau sidak nya molah keja. Tapi aku masang lanyard kat tag nama yalah. Sebab, time aku dapat lanyard tag nama ya, student ku dah balit. Jadi, aku terpaksa la polah dikpun. Hehe...


Tapi bila aku pikir-pikir balit, nak ne kah nyuruh aku bizi kah. Padahal nak lain kawan aku yang molah. Hmm.. Sikpa lah. Syok sendirik jak bizi.. Wahaha...


Karnival tok berjaya dilaksanakan. Tapi kurang sambutan dari segi orang melawat pameran. Bagi aku, next time, bagus jemput sekolah juak, mun dalaman ajak, iboh molah pameran. Lelah jak jemput orang. Tapi sikda sambutan. Meaning sikda orang datang nak nangga pameran. Tidak menyalahkan sesiapa okay!


Next time kita polah yang lagi best okay!


ladysarawak@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search