11 June 2010

student saya

salam..

ini adalah entry yang selalu aku postkan. every year mesti ada cerita hal student aku. pada fikiran aku, im a serious person and also sarcastic which are most of us sik akan suka la nak berkawan dengan orang macam ya. yet, my student masih juak ngendeng ngan aku. antara olahan yang best untuk dicerita pasal student aku kali tok:

  1. student ku pandey mintak credit. bukan setakat sekali, dah sampey kali ke 4 mintak credit dari aku. apa nya ingat aku tok mesin top up orang kah? yg ku pelik juak, camne nya boleh berani mintak credit dari aku? memang pelik tapi benar

  2. ada sorang gik student, she is so slow. memang bengong. kesian ada, bikin hati panas pun ada. bukan nya paham mun kenak sindir. student tok juak lah merik message ngan aku nanyak bila cdak nya final exam. nya ingat aku tok jadual bergerak kah? haishhhhh!!

  3. oleh student ku nangga nak alah alah aku update status d facebook aku main futsal, ada student ku sorang ya, ngajak aku n the geng main futsal. kira student lawan lecturer lah. end of the game, my team won. yihaaa!! ya pun sebab my team terlebih muatan seorang ngan team student ku main sik berkasut.

  4. ada duak orang ya. duak duak nya laki. tapi aku rasa bukan dengan aku sorang jak nya duak ngendeng, dengan suma lecturer yang ngaja cdak nya kali. nasib la gud boy n fast learner juak. sik nyawa ku angol gilak oleh nya duak.hehehe
ada agik. tapi aku malas dah nak nulis. tok semadi ku nak ngilang boring.. di hati ku ada kain.. hahaha.. india street? serikin? arghhh!!





ladysarawak@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search