31 May 2010

cokot

salam..

lately i've been cokot with my things. bila kita cokot orang akan madah kita lokek. mun sik lokek barang kita hancor oleh nya kelak. udah ya sik pandey nak madah sorry pun mun merosak barang orang.


bukan nya sik mok share, coma few things had happened. bila rosak, they did nothing. my car got scratched, wat did they do? noting. tapi orang yang jadi driver memang sempat kenak bambu aku lah. i didnt gave any permission to a new 'P' driver. coz by that time she just got her license. sapa berani mok jamek kereta ngan baru? sapa sik sayang ngan kereta oi. aku bayar tiap tiap bulan ya. ada apa apa rosak aku juak yang tanggung nak? n yet, miss viva merah aku kenak scratched. apa cerita sebenar aku dah lupak. sebenar nya aku tengah 'panas' so i couldnt concentrate apa yang tgh pembawa kereta cerita... yang paling aku sakit ati ialah, sik inform pun dengan aku. LANGSUNG SIKDA PERKATAAN MAAF PUN. memang menyumpah lah aku. i dont care if u read my blog. biar ko tauk. ko sik puas ati bole kita face to face. i dont mind. alang alang kinek tok orang suma madah mun berani cakap depan depan. sila jak.


itu antara yang besar bagi aku lah. yang lain i dont have to mention here. so, kesan nya aku jadi cokot. cokot bena dengan barang ku. biar la di tuduh lokek sekali pun. janji aku sik la merepair barang aku rosak. rosak oleh dikpun sikpa. jangan jak orang lain yang merosak, aku juak berganti. pas ya polah sik tauk. no manners orang macam ya. sik perlu ada degree benda cam ya bah. ianya datang from ur manners.

dah lah. C0KOT @ LOKEK. asalkan puas hati.. ;)

ladysarawak@blogspot.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search