04 November 2015

Jual Jual Jual


Salam.

Rindu rasa nak naip sitok. Kali aku tengah stress tok kali. Dikpun stress pun sik mok ngakuk nak. Nendak kin stress.

Seumur hidup aku, sik penah gago nak bejual barang. Mesti ku rasa pelik. Aku suka nangga dak kawan kawan ku berjual, tapi ku mpun sik minat lah sehingga lah terjumpa ngan 4DFlashCard. Alu terkeluar dari kepompong biasa dah aku. Ya pun sebab project thesis aku. Mun sik, sik juak ku nemu card tok kali.

Rentetan 4DFlashcard tok, aku memerlukan gadget yang lebih besar untuk lagik puas mata memandang. So aku sekodeng lah second hand pun tab, tapi aku lebih kepada samsung note tab lah. Yang lain sik minat ilak. Mok meli ipad, dua igek jenis card ya, apps sikda dalam applestore. Mok sik mok, note tab jak lah. Untuk tidak banyak sangat gadget aku, terpaksalah menjual note pink ku di mana not so me lah. Aku sik suka jual gadget ku. Huhuhu. Tapi jual jak lah. Sementara gik bagus nak. So, aku jual kat mudah, dan banyak juak lah respon orang nak meli. Aher nya, note ku bertukar tangan sorang di area Demak. Take care ngan note saya itu kay. Huhu. Selamat berbakti wahai si pink..




Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search