12 March 2014

Salam..

Minggu pertama kelas. Kelas sesi Mac tok akan berakhir sampey Jun kelak. Sem tok ngaja JAVA. Tapi aku ajar yang paling basic jak pun. Ne lah aku penah blaja pasal JAVA tok. Apa yang  basic nya? Very the basic. Sikda kaitan pun dengan JAVA. Hehehe. Kelas-kelas yang lain akan di ambik alih oleh kawan-kawan pakar yang lain. Tapi enjoy juak lah.


Nak cerita apa gik oh? Aku merajuk? Aku geram? Hehehe. Ingga la pulak nak crita kat sitok. Sikda cerita lah reti nya nak oh.


Oh! Ari senin ya tek aku  ngepos kain ke Tawau nun. Nyaman kakak ya molah baju. Sanggup aku ngepos ke sinun. Kumpul punya kumpul, 10kg ku pos ngan kakak tailor. Yahh.. Ko hade? Mun siap patut nya ada 14 igek baju lah. Shiohhh.. Purata sigek baju sebulann extra 2 igek lah. Hahaha. Sekotak full ngan kain. Hebat Marini Hebat :D.. Sapa ada dari Tawau nak datang Kuching tek? Bole mintak tolong mbak baju saya balit Kuching? Hehehe..


Okay lah. Sikda cerita best pun nak hapdet. Babai


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search