21 May 2012

Gemuruh

Salam... 

Lamak eh sik update.. Reason? M-A-L-A-S.. Heeeee~~ Video kat dibah tok, adalah hasil persembahan student aku sempena Majlis Konvokesyen Ke-8 Kolej Komuniti Zon Sabah. Aku macam biasa AJK Persembahan. Tok adalah kali kedua aku handle choir. Sukati ku mesen jak lah.. Hehehehe....




Sebulan dah aku ngan student praktis pakey konvo. Sekali Boss besar reject last minute keduak-duak lagu yang kamek orang dah training. 6 hari before konvo, aku ngan student aku terpaksa tukar lagu. Aku dah tension. Sapa sik tension nak... Last minute, try lagu Gemuruh.. dan akhir nya Alhamdulillah menjadi lah jugak. Nasib students aku sik merungut. Dalam last minute ya juak lah 2 orang student laki tang ada-ada nak join juak. Sanggup sidak duak meli baju dikpun... :D ..aku layankan ajak....


Okaylah.. sila layan video ini ya... :D


P/s: Awak, jodoh itu bukan kita yang tentukan. Kita kena yakin.. Semoga semuanya dipermudahkan dengan izin Allah... Amiinnnnnn.. :D


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search