01 January 2011

Hepi New Year 2011

Salam..

Entry pertama untuk tahun 2011. Dah start balit ke Januari nak oh. Udah la aku tok gago balit nangga tiket-tiket belon pakey ku balit Kuching.


Apa azam baru kitak orang tek? Aku sikda azam lah. Tapi aku ada keinginan yang ingin aku capai dan akan terus aku praktikkan sampey mati la kiranya tek. Jap, ada beza kah azam ngan keinginan? Lantak lah sia...


Aku ingin menjadi cantik. Cantik camne? Adalah.. hehe.. Tapi bukan makey BOTOX okay. Makan ikan botok jak boleh. Kitak orang tek?




ladysarawak@blogspot.com
Amni said...

kamek mok start kumpul duit k beli rumah dan pegi aji.. yeahhhh! baruk nak start 2011.. hehe...

happy new year sis! =)

Rynnielofar said...

hepi new year to u too Amni...

sama lah kita koh... tp kmk nang dah start ngumpul k pegi haji la... hehe.. umah gik servay lok

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search